Gegužės 31 d -birželio 4 dienomis vyko nuotolinis Erasmus + “Healthier minds, smarter minds” ( 2018-1-ES01-KA229-051027_5) susitikimas, kurio temos buvo “ Maisto telefoninių programėlių kūrimas ir sportinių varžybų organizavimas” ir “ Motyvacija technologijų, gamtos, sveikatos ir sporto pagalba” . Susitikime dalyvavo 8 mūsų gimnazijos mokiniai ir dvi mokytojos. Susitikimo pradžioje projekto dalyvius pasveikino Ispanijos miesto Salou meras Pere Granados, taip pat mokyklos direktorė Carme Moreno. Ispanijos mokiniai pristatė savo saulėtąjį miestelį Salou ir savo mokyklą. Patikrinti dalyvių dėmesį ir įtvirtinti naujai informacijai, dalyviai žaidė Kahoot žaidimą. Vėliau mokiniai plušo kurdami telefoninę programėlę apie sveiką maistą ir jo naudą. Antra diena prasidėjo pokalbiais tarp mokinių apie jų pomėgius ir aktyvų laisvalaikį. Mokiniai tarptautinėse grupėse diskutavo būdus kaip skatinti paauglius mažiau praleisti laiko prie kompiuterio ir televizoriaus. Taip pat projekto svečias buvo dietologė, kuri atsakė į kiekvieną vaiko užduotą klausimą apie mitybą. Po pietų pertraukėlės Ispanijos studentai pademonstravo Tabatą treniruotę. Kadangi mes negalėjome tai išbandyti patys šiuo metu, pasižadėjome tai padaryti savarankiškai, arba kai grįšime į mokyklą. Antra diena baigėsi mokymais kaip susikurti sporto žaidimą telefone. Trečia diena prasidejo skambant muzikai, nes mokiniai dalyvavo mokymuose kaip susikurti savo garso takelį. Manome, kad tai puiki idėja laisvalaikio leidimui ir aktyviam poilsiui. Po pamokos projekto svečias gydytojas atsakinėjo į vaikams rūpimus klausimus ir pabaigai vyko jogos užsiėmimas. Ketvirtos dienos rytą vyko susitikimas su alpinistu Oscar Cadiach, kuris pasakojo apie savo patirtis ir atsakė į vaikams rūpimus klausimus. Po susitikimo su garsiu žmogumi, projekto dalyviai dekoravo sportinius marškinėlius, vieni gyvai, kiti virtualiai. Penktosios dienos rytą Ispanijos mokiniai pristatė psichinės sveikatos ypatumus, diskutavo šia tema. Vėliau mokiniai parodė savo tradicinius šokius ir atsiuntė mums instrukcijas, kaip juos šokti. Po tradicinių šokių sekė hip hop šokio pamoka. Su pavydu stebėjome ispanus trypiančius kartu. Norintys mokėsi šokti vieni namuose. Dienai besibaigiant mokiniai rašė savo įspūdžius apie šią susitikimo savaitę, sveikino žodį tarė užsienio kalbų koordinatorė Carme Tinoco ir švietimo skyriaus atstovė Lahoz Chief. Susitikimą vainikavo virtuali sertifikatų įteikimo ceremonija, viso projekto nuveiktų darbų video ir nuotraukų šou, taip pat atsisveikinimai vieni kitiems įvairiomis kalbomis.

Dėkoju už puikų gimnazijos atstovavimą L.Balčiūtei, A. Banytei, E.Šulmeister, V. Petkevičiūtei, K. Mikalauskui, J. Sinkui , U.Samuolytei, P. Puraitei ir anglų k mokytojai L. Kryžienei.

Projekto koordinatorė Lietuvoje S. Mikalauskienė

2ag klasės mokiniai dalyvavo nuotolinėje pamokoje, kurią organizavo programos „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus mokyklų mainų partnerystės projekto 2018-1-ES01-KA229-051027_2 “Healthier minds, smarter minds” koordinatorė Maria Dolors Virgili. Pamokoje dalyvavo ir projekto partneriai iš Italijos, Graikijos, Portugalijos ir Ispanijos. Pamokos metu jaunimas sužinojo apie įvairias telefono programėles, kurių dėka gali sportuoti, sekti savo sveikatos būklę ir netgi nuskanavus perkamą produktą, sužinoti jo sudėtį. Pamokos gale mokiniai pasidalino kokiomis programėlėmis jie naudojasi ir kaip aktyviai leidžia savo laisvalaikį. Laikas tikrai neprailgo, nes informacija buvo aktuali šiuolaikiniam jaunimui ir ne tik.

Projekto koordinatorė Lietuvoje S.Mikalauskienė

Su  projekto dalyviais paminėjome Europos dieną (gegužės 9 d) nužingsniuodami ne mažiau nei 10000 žingsnelių kiekvienas. Šia veikla norėjome vaikams ir mokytojams priminti, kad ir uždarytos sienos- mes galime keliauti, pažinti savo šalį ir savo atradimais dalintis su visais projekto dalyviais suteikdami vieni kitiems galimybę pakeliauti virtualiai ir įrodyti sau- kad mūsų nieks nesustabdys.  Buvo smagu stebėti aktyviai įsitraukusius vaikus, jų tėvus ir mokytojus.

 95663721 240915510307733 3624568891604205568 n

Žingsniuojam po Europa

Projekto „Healthier minds, smarter minds“ vienas iš tikslų yra skatinti jaunimą kuo daugiau judėti. Tad kovo mėnesį prašėme mokinių parodyti savo sportavimo būdus nepaliekant namų. Likome maloniai nustebinti, nes vaikai tikrai aktyviai leidžia laiką namuose. Šia inciatyva norime paraginti kuo daugiau vaikų būti aktyviais ir pozityviais. Manome mums tikrai pavyko.  

Programos „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus mokyklų mainų partnerystės projekto  2018-1-ES01-KA229-051027_2 “Healthier minds, smarter minds” dalyviai  puikiai pasiruošę keliauja į ketvirtą projekto mobilumą Italijoje. Mūsų laukia savo verslo idėjos pristatymas. Lietuvos komandos dalyviai sukūrė stresą mažinančią apyrankę, jos pristatymą ir prezentacijas apie stresą, jo įtaką ir valdymą.

Erasmus + projekto ‘Healthier minds, smarter minds’ ( 2018-1-ES01-KA229-051027_2 ) dalyvių susitikimo Italijoje dienoraštis (2019.10.20-25)

Pirma diena

Dalyvių rytas prasidėjo lankant Castel Di  Sangro mokyklą ir klausant paskaitos apie sveiką mitybą. Mokiniai iš visų projekte dalyvavusių šalių pasiskirstė į komandas ir žaismingu būdu- pasitikrino kiek sužinojo apie būdus gyventi sveikiau.   Po naudingų žinių visi patraukėme į T.Patini muziejų, kur dvi entuziastingos  italų mokinės supažindino su žymaus dailininko, mentoriaus ir politiko gyvenimo istorija ir jo darbais.  Pasmaguriavus ilališko maisto, autobusu keliavome į Abruzo nacionalinį parką. Ten smagiai besišnekučiuodami ir klausydami įdomių gidės pasakojimų nužingsniavome 6 km.

Nustebino:

  • Šiame miestelyje galima sutikti 3 tikras rudas meškas ( jos neagresyvios, nes yra vegetarės)
  • Pica galima pasmaguriauti tik vakare, nes dieną jos nekepamos
  • Italai namuose vaikšto su batais :)

Antra diena

Antradienis buvo skirtas Neapoliui. Pakeliui aplankėme mokslo miesto muziejų , kuris buvo pirmasis tokio tipo muziejus Europoje. Jame išbandėme įvairius interaktyvius eksponatus. Taip pat užsukome į šalia esantį dviračių muziejų, kuris priminė dviračių istoriją ir jų raidą. Popietę praleidome Neapolio centre: matėme Karališkuosius Neapolio rūmus, San Karlo teatrą,Castel dell'Ovo pilį,Vezuvijaus ugnikalnį ir judrias ,triukšmingas Neapolio gatveles.

Vienas iš mūsų tikslų buvo paragauti tikros Neapolietiškos picos ir pasmaguriauti Gambrinus ledų. Tikslas buvo pilnai pasiektas: paragautos 5 rūšių picos ir 6 gardžios porcijos ledų.

Sužinojome:

  • Italai geria PIENĄ su kava
  • Stiklinė vandens, patiekiama su kava, skirta burnai skalauti, kad pasijustų tikras kavos skonis.
  • Neapolis tikrai yra chaotiškas ir be galo triukšmingas miestas.

Trečia diena

Trečiadienio rytą projekto dalyviai praleido pristatydami savo verslo idėją susijusią su sportu arba sveikata. Buvo smagu ir įdomu stebėti įvairiausius pristatymus apie sveikus užkandžius, plaukų segtukus pagamintus iš antrinių žaliavų, popamokines veiklas, kurių metu galima išmokti gaminti sveikus patiekalus, išmokti šokti, žaisti futbolą ar groti gitara. Raudondvario gimnazijos atstovai pristatė stresą mažinančias apyrankes. Mūsų produkto reklaminis filmukas sulaukė daug pagyrų ir ovacijų, tad likome labai patenkinti.

O kaipgi Italija be picų! Mokiniai patys gamino įvairių rūšių picas ir jas valgė. Tikrai puiki patirtis.

Pasistiprinus itališko maistu iškeliavome į kurortinį miestelį Pescocostanzo kalnuose. Aikčiojome matydami nuostabius vaizdus, rankos skaudėjo nuo fotografavimo. Miestelyje   mus netgi pasveikino pats miestelio meras. Pakeliui į namus aplankėme senovinių rakandų muziejų  Ateleta.

Ketvirta diena

Ketvirtą susitikimo dieną projekto dalyviai pradėjo organizuodami savo sukurtų produktų parodą ir jų pardavimą. Mokyklos koridorius aidėjo nuo paauglių kvietimų prieiti prie jų stalo, susipažinti ir įsigyti jų eksponuojamus daiktus ar paslaugas. Norim pasidžiaugti, kad mūsų pagamintos stresą mažinančios apyrankės nuo stalo išnyko labai greitai. Gailėjomės, kad nepagaminome daugiau. Ispanai, reklamuodami savo parduodamas paslaugas, mokė žaisti futbolą ir šokti. Buvo tikrai smagu.

Mokytojos aptarė kitų susitikimų veiklas ir organizacinius projekto vykdymo klausimus.

Popietę praleidome žioplinėdami vietiniame turguje, kuriame prekiaujama daugybe rūšių sūrių, įvairiausių daržovių ir vaisių.

Vakare mokykloje buvo suorganizuotas atsisveikinimo vakarėlis. Italų tėveliai priruošė skanių vaišių, projekto dalyviai šoko trypė visi kartu. Oficialiai įteikus dalyvavimo pažymėjimus visi išsiskirstė į namus. Bet...... pasirodo tai ne visai tiesa, jaunimas dar patraukė pasilinksminti atskirai. Sunku išsiskirti su naujaisiais draugais.Penktadienį laukia ašaros ir atsisveikinimo apsikabinimai ir bučiniai. Kitas susitikimas kovo mėnesį saulėtoje Ispanijoje. Kiti veidai, įspūdžiai, akimirkos.

Projekto koordinatorė

 Simona Mikalauskienė

Kelionės rytą, 2019 m. spalio 25 d., vaikai ašarodami atsisveikino su naujaisiais draugais, o mokytojos stovėjo tyliai ir žvalgėsi viena į kitą, nes jau nuo ankstaus ryto žinojo, kad Neapolio oro uoste vyksta streikas ir mūsų skrydis atidėtas septynioms valandoms, o tai reiškė, kad mes nespėjame persėsti į kitą lėktuvą, parskraidinantį į Lietuvą.

Naiviai tikėdamiesi važiavome į oro uostą ir lėkėm prie skrydžių informacijos švieslenčių. Deja, baimė pasitvirtino – lėktuvas vėluoja. Tad susiradome minkštasuolius ir įsikūrėme ilgam. Mokytojos vis lakstė prie informacinio langelio,  dalydamosios idėjomis, kaip sugrįžti į namus, tačiau lėktuvai pilni ir laisvų vietų nebuvo. Bandėme pasikeisti bilietus į Varšuvą, Kopenhagą, Milaną, Miuncheną, deja, atsakymas buvo vienas – vietų nėra, geriausias pasiūlymas -  skristi už keturių dienų iš Romos. Vaikai niekaip negalėjo patikėti, kad mokytojos tikrai nežino, kaip grįžti, ir vis nedrąsiai klausinėjo: ,,Tai kada mūsų lėktuvas leisis Lietuvoje? Tai kada mes tiksliai grįšim? Na gerai, pajuokavot ir gana, kada mes būsime Lietuvoje? “ O mokytojos choru atsakydavo: ,,Nežinom”. Po truputėlį aiškėjo, kad esame aklavietėje. Bet optimistiškai spėliojome - kaipgi ši situacija išsispręs. Tuomet į mūsų “gelbėjimo” operaciją įsijungė šaunieji tėveliai: vieni siūlėsi atsiųsti pinigų, kiti ieškojo pažįstamų Airijoje (mūsų bilietai buvo iki Dublino) ir bilietų iš ten.

Vasario 25 dieną, antradienį, Raudondvario gimnazijos mokiniai, dalyvavę tarptautiniuose  Erasmus+ projektuose “Healthier minds, smarter minds” ir “Youth on the heritage path” vyko į Kulautuvos pagrindinę  mokyklą. Ten organizuota metodinė diena ”Tarptautiniai projektai mokykloje. Gerosios patirties sklaida”, kurios tikslas buvo susipažinti ir pasidalyti dalyvavimo projektuose patirtimi. Kulautuvos pagrindinės mokyklos mokiniai taip pat dalyvauja Erasmus + projekte, tad susitikimo metu turėjome galimybę pamatyti, kaip vyksta vaizdo konferencija su užsienyje esančiais projekto dalyviais. Vėliau Raudondvario gimnazijos mokiniai ir projektų koordinatorė Simona Mikalauskiene pristatė skaidres apie nuveiktus darbus vykdant abu Eramus+ projektus. Po prezentacijos mokiniai sukūrė plakatą, kuriame buvo išskirtos priežastys, kodėl naudinga dalyvauti tokiuose projektuose.

Projekto dalyvė Julija Trofimišinaitė

 

2019 gegužės 12-17 d Kauno r Raudondvario gimnazijoje vyko trečiasis programos “Erasmus+” pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus mokyklų mainų partnerystės projekto “Healthier minds, smarter minds” 2018-1-ES01-KA229-051027_2  dalyvių susitikimas, kuriame dalyvavo mokinių ir mokytojų grupės iš Italijos, Ispanijos, Graikijos, Portugalijos ir Švedijos.  Atvykę mokiniai apsigyveno pas gimnazijos mokinius ir turėjo galimybę iš arti pasižiūrėti mūsų mokinių laisvalaikio praleidimo būdus, kultūrinius skirtumus ir panašumus.

Pirmąją susitikimo dieną su svečiais bendravo Kauno rajono švietimo vedėjas Jonas Petkevičius Raudondvario dvare. Svečiai turėjo galimybę apžiūrėti dvaro sales, medžioklės trofėjus ir paklausyti S. Navickienės pasakojimų apie Raudondvario dvaro svečius, istoriją ir jame vykstančius renginius. Po susitikimo dvare, svečiai keliavo į Raudondvario gimnaziją, kurioje buvo šiltai sutikti “Vėjo malūnėlio” šokiais ir    duona su druska. Po mokyklos apžiūrėjimo, projekto dalyviai žaidė susipažinimo žaidimus, o mokytojai tobulino IT gebėjimus kuriant projekto tinklapį.  Pirmąją  dieną dalyviai pabaigė ekskursijoje po Kauną. Visiems buvo smagu susipažinti su Kauno istorija, įžymiomis vietomis ir reikšmingomis  legendomis apie mūsų miestą.

Puslapis 1 iš 2

Fondas

fondasbites

Fondas bitės
Gabių mokinių paramos fondas „Bitės“
 

Vyturys

v logo page 001
 
Vyturys Elektronines knygos
 

NŠA

Nacionalinė švietimo agentūra

Nacionalinė švietimo agentūra

Tamo

tamo1

Elektroninis dienynas 

Emokykla

 

emokykla logo

Kauno rajono savivaldybė

savivaldybe

Mykolo Romerio universiteto informacijos ištekliai

 

atsisiųsti

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministerija

smm

 

Globos centrai 

vaikai yra vaikai baneris300x600 desktop

Kauno r. Raudondvario gimnazija